Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: myelooma kaularangassa ja etäpesäkkeitä kallossa
tatar, kiitos kauniista sanoistasi ja kiitos kun otit kantaa.Minulla ajatukset pyöri 2009 samaa rataa yötä päivää. Lääkäri ilmoitti puhelimessa, että elinaikaa myelooma sairaudessa on jäljellä 3 vuotta, mutta nyt on niin hyvät lääkkeet että jotkut elävät kymmenkin vuotta.
Minä ajattelin että parasta aloittaa heti, että olisi tavoitteessaan kolmen vuoden kuluessa, en varmaan kuulu 10 vuoden porukkaan. Kolme vuotta tuntui kamalan lyhyeltä ajalta, miten ihmeessä minä ehdin.
Mitäkö ehdin, lyhytaika, ihmeessä,tavoite ......
No, myyn kaiken irtaimen äkkiä, paitsi sängyn, pöydän, tuolin ja läppärin. Sitten keskityn elämäkertani kirjoittamiseen.
Katin kontti (mitähän tuokin sanonta tarkoittaa),vielä mitä (ja tämä sanonta), en ole tehnyt mitään. Paineet kasvaa. Luovuin kirjoittamisesta, ketä se nyt kiinnostaa, minä vain luulen että siinä olisi jotain erikoista. Mutta, välillä iskee kirjoittamisen palo lujaa ja päässäni alkaa jauhamaan sama ajatus, minun on kirjoitettava jälkipolville että he saisivat vahvuutta tässä maapallon elämässä.
Paha juttu kun on "tuhat" harrastusta, kaikki kärsivät.
Mutta asiaan. Pyysin lääkäriltäni mielialalääkettä, ottaisin sitä vain joskus tarvittaessa. En saanut, koska sitä pitää ottaa joka päivä. Sain uni ja mielialaa rauhoittavaa lääkettä nimeltään Opamox 15mg , 100 tablettia, joista jäljellä on 65,5 tablettia, ostin sen 14.5.-09. Huomasin alussa, että jäin lääkkeen koukkuun. Aloin jättämään lääkkeen pois, antamalla itselleni käskyjä, pois netistä, ulkoile paljon, sauvakävele itsesi ilalla näännyksiin :):D silloin pääset nukkumaan ihmisten aikaan ja olet pirteä aamulla.
Katin kontti ja mikä se olikaan se toinen? .....paha juttu tuhat tais....
Minusta on tullut koko öinen valvoja. Aika on loppunut minulta,tekemiset ei, apua :):D. Yritän välillä:):D. Päätin nukkua kahdeksan tuntia ja ottaa yhden tabletin klo 24 viimeistään. No, heräsin säänöllisesti klo 04 ja olin pirteä kuin Peipponen tai Piepponen. Tulee sitten aika että luontoäiti järjestää rästiunet nukuttavaksi monena vuorokautena peräkkäin. Ja minähän nukun, kun en muuta jaksa ja taas jaksan :D:D. Höh!
Mutta asiaan. Ei kannata valvoa, ota unilääke, taon tätä päähäni, muistatko miten ihanaa on päivällä kun olet nukkunut riittävästi. Joo.
Huomenna on raatamispäivä ..... ja joka päivä .... mistä saan aikaa lukea kirjoja? Aloitin lukemaan tuota kirjaa, Perimmäisten kysymysten äärellä, aika epäilevin mielin kuin siili piikit valmiina pystyssä. Ajatukset samoilevat moninaisesti....ai tuollaisiako oli 60-luvun ihmiset ja kirjoittivat kirjeitä toisilleen ylitsevuotavan kohteliaasti. Alussa luulin että tämä kirja taitaa jäädä lukematta, yök. Mutta, nyt minua kiinnostaa rajattomasti lukea se. Haluan tietää pitääkö ennakkoluuloni paikkansa ja onko kirjalla minulle mitään annettavaa.
Kirja, Olet jo perillä, nosti heti ajatuksissani siilin piikit pystyyn.
Mutta, luen sen joskus, haluan tietää laskeutuuko piikit.
Kyseisessä ruokakirjassa kehoitetaan kuulemma syömään hapanmaitotuotteita marjojen kera. Hyvä, niitä olen syönyt tietämättäni koko kesän. Onkohan siinä mitään uutta tietoa minulle ja muille, joita ei joukkotiedotusvälineet olisivat jo tiedottaneet.
Mutta, nyt Opamox purkille ja äkkiä. Ei, päivän lehti on selaamatta, sitten.
Hyvää vointia!!
Kirjoitellaan.
tv. anemonet
- Re: myelooma kaularangassa ja etäpesäkkeitä kallossaanemonet
- Re: myelooma kaularangassa ja etäpesäkkeitä kallossaMies 1972 Uusimaa
- Re: myelooma kaularangassa ja etäpesäkkeitä kallossaMies 1972 Uusimaa