Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: follikulaarinen lymfooma

Kävin viikolla sairaalassa.Oli simulaattorissa käynti.Laittoivat maskin kasvoille ja silloinkos iski pieni paniikki päälle.Alkoi pyörryttämään. En kai muistanut hengittää, kun niin jännitti se tilanne.Olin vähällä sanoa, että ottavat maskin hetkeksi pois, mutta sain rauhoitettua itseni.Hengittelin rauhallisesti.Täytyy sanoa ensi kerralla, että laittavat maskin rauhallisesti, jotta ennätän rauhoittua itse. Oli ahdistava kokemus.Vielä 1,5 viikkoa kunnes hoidot alkavat. Kovasti jännitys kasvaa koko ajan. Joko otat kipulääkettä kurkkukipuun? Mulle sanoivat, että sairaalasta saa lisäravinteita sitten, kun muu sapuska ei mene.Meillä molemmilla on aika paikallinen tämä syöpä. Sanoivat, että on hyvä mahdollisuus saada kokonaan pois, kun ei ole muualla. Jospa niin olisi. Kuulumisiin!
muru43 | 14.4.2007 klo 22:27:31