Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: follikulaarinen lymfooma

Hei taas marsu! Ei tuo alkuvaihe ole helppoa muillakaan. En minäkään voi sanoa olevani hyvähermoinen, pikemminkin yliherkkä kaikelle kivulle ja uusille uhkille. Silloin alussa Soikku antoi minulle korvaamatonta apua, jota en olisi mistään muualta saanut. Muitakin lymfoomalaisia on tässäkin ketjussa, jotka ovat antaneet vinkkejään ja vastailleet lämpimästi.
Pistä vaan sitten rohkeasti uusi ketju käyntiin, ota esille, mitä mielessäsi on, kyllä siihen vastailijoita ilmestyy. Olen jo kannustamassa sinua jaksamaan hoidot läpi. Lääkärit ovat vastuussa ja tekevät parhaansa, niin olen kokenut. Me otamme vastaan sen, mitä elämä tuo ja mitä meille sallitaan tapahtuvan. Nyt vaan luottavaisesti päivä kerrallaan. Minun lääkärini sanoi hoidon alkaessa: Kyllä se hyvin menee. - Saman toivotuksen annan sinulle :) hilleviivi

hilleviivi | 7.9.2009 klo 12:12:17