Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Maksan krooniset metastaasit

Hei kaikille! Sairastuin rintasyöpään v.2005 ja minut leikattiin ja sain sytostaatit ja sädetyksen. kuitenkin tauti levisi maksaan keväällä v.2006 molemmat lohkot on täynnä. Olen saanut sytostaatteja ja nyt keväällä tlanne näytti hyvälle ja sain hoidoista tauon. Sitä iloa kesti kuitenkin vain kolme kuukautta ja sairaus on taas puhjennut kukkaan. Näin ollen pitää taas aloittaa hoidot lääke nimeltään Paclitaxel, minulle tätä ei ole aikaisemmin annettu ja pelottaa niin vietävästi tämä uusi tuttavuus.Hiukset ehti tässä tauon aikana kasvaa ja taas niistä on luovuttava. Minulla on myös vatsan seutu erittäin täyteläisen oloinen, todella epämiellyttävä tunne. Toivon että uusi hoito helppottaa tilannetta. Muuten tunnen itseni terveeksi ja elinvoimaiseksi. Elämänhalu on meillä kaikilla varmasti kova ja niin pitääkin olla. Jos joku on saanut mainitsemaani lääkettä voisitko kertoa kuinka sen kanssa on mennyt. Toivon kaikille elämäniloa ja jaksamista.

melissa | 8.7.2008 klo 22:52:49