Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Täältä löytyy mulla paljon tuttua

Kiitos vastauksesta.
Lueskelin tätä sivua:
www.pokehot.net/luennot/huhmari/Jarkko_Nurminen.PDF
Täällä on valtavasti asiaa, joita minulla esiintyy. Minulla on ollut rintarka ja käden sisäpinnat, sekä oikean käden ulkopinta, hartiat, olkapäät, kaularanka mielettömän kivulias jo puoli vuotta. Hirvittävät tuskat, mihin ei mikään lääke ole tehonnut.

Kiropraktikko Kari Kausellakin kävin, ja hän luokitteli nämä hermoperäisiksi kivuiksi, monien leikkausten aiheuttamiksi äryskkeiksi hermoratoihin. Kädet puutuvat, ja ovat kuin halvaantuneet. Samaa oli n. 10 vuotta sitten mutta nyt on ollut vuosia, ettei tätä ole esiintynyt. Keväälä tämä mieletön rintaranka-käsikivut paukahtivat uudelleen päälle.

Voitko kertoa, millainen oli tuo luubiopsia rintalastasta ?

Lonkasta minulla on otettu se, vaan se epäonnistui täydellisesti. Oli se jumalattoman kivulias, ainakin kun se epäonnistui. Ei kuulemma olisi pitänyt olla kivulias, mutta menikö sitten joku pieleen?
Taasko | 6.12.2007 klo 15:37:09