Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Non hodgin lymphoma uusi neljännen kerran.
Kiitos paljon anemonet viestistä ! Minulla on huomenna sairaalassa käynti sädehoidoissa ja samalla olisi vihdoinki lääkäri käynti,pitää ottaa puheksi asia lääkärin kanssa.Olen ollut aika epätietonen potilaan oikeuksista,että mitä tietoja voi kysellä.Se olisi kiva tietää onko niillä mitään suunnitelmin minun jatko hoidoista ja seurannasta.Itseäni on rasittanut suuri epätietoisuus jatkoioista mitä minulle on suunnitelmissa tehdä ja voiko vielä tehdä jotain tälle sairaudelle.Hienoa olisi saada oikein paperille kaikki tiedot,kun jos saa suullisesti tiedot lääkäriltä niin unohtuu kaikki asiat heti ,muisti on käynyt vähän heikoksi ja paljon kaikkea kokeita ja hoitoja tehty.Pitää laittaa toimeksi heti.Kiitos vielä sinulle tsemppamisesta ja neuvoista !Oiken hyvää joulun odotusta ja voimia myös sinulle!- Re: Non hodgin lymphoma uusihilleviivi
- Re: Non hodgin lymphoma uusihilleviivi
- Re: Non hodgin lymphoma uusi neljännen kerran.kypä