Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Täysi remissio :)
Heippa ihanaiset!Olin kirjoittanut jo pitkät höpötykset, kun yht´äkkiä ne katosivat bittiavaruuteen tosta noin vaan, hups!
Ihanaa kuitenkin kuulla, että teillä molemmilla ystävillä, Selina ja Vompatti, on asiat noin hyvin mallillaan.
Selinalle hurrrjasti onnea myelooman selätyksestä. On se vaan ihana tunne, kun tauti on remissiossa, niinkuin nyt minullakin. Kiva myös, että olet pääsemässä avanteesta eroon. Minulla siihen asiaan liittyy vähän ristiriitaisia ajatuksia, kun välillä pelottaa, että alkaako se suoli sitten normaalisti toimia, kestääkö ne liitokset ja kaikkea semmoista. Toisaalta toki haluan pussista eroon. Olen päättänyt vaan luottaa lääkärin näkemykseen sen asian suhteen.
Mitä kipulääkkeitä muuten käytät? Minulla oksikodoni pitkä- ja lyhytvaikutteisina. Eli siis OxyContin ja OxyNorm.
Olen myös usein miettinyt, että näinköhän sitä ollaan yhtä aikaa siellä heman polilla istuttu, ihan tietämättä toisistamme.
Ja Vompatti, ihana kuulla, että teillä kortisoniannokset pienenevät miehelläsi, ja että teillä ei tarvita kipulääkkeitä. Vielä ne kortisonit jonain päivänä loppuu kokonaan, niin siellä kuin täälläkin.
Tässäpä tämä tällä kertaa. Hyvät jatkot teille molemmille, ja tietysti kaikille muillekin kohtalotovereille.
Palataan taas asiaan...
Unelma
P.S Nauretaan napin kanssa (oli niin hauskasti sanottu) tai sitten ilman...
- Täysi remissio :)unelma
- Täysi remissio :)Selina
- Re: Täysi remissio :)vompatti
- Re: Täysi remissio :)unelma