Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Täysi remissio :)

Helei Unelma!
Tunne on upea, kun niitä soluja ei löydy. Viime viikolla sain itse samat uutiset. Paraproteiinia ei todennettavissa niin veressä kuin virtsassakaan. Myelooma selätetty. Nautin todella.
Odottelen kutsua kirurgille, josko sen avanteen saisi pois. Olin aluksi sitä mieltä, että se on ja pysyy loppu elämän. Vaan lääkäri sai mieleni muuttumaan ja nyt odotan että se otetaan pois. Johan tuota olen pitänytkin 11kk.
Samoin ajattelen kipulääkkeistä. Yritin päästä eroon, vaan tosi kärvistelyä kipujen kanssa. Aamulla yksi nappi ja illalla toinen, välillä tarvittaessa pika vaikutteista. Hyvä on olla. Ja niin se pitääkin.
Tämä elämä on ollut tämän solusairauden kanssa yhtä helvettiä, niin miksi pitäisi olla sankari kipujen kanssa. Mieluummin nauran napin kanssa.
Nautin jokaisesta ajasta. Satoi tai paistoi. Elämä on ihanaa, kun sen oikein on oivaltanut.
Olen monena päivänä miettinyt sinua ja kuulumisiasi. Lienemmekö tavanneet, en tiedä. Avanne yhdistää myös. Luin, että olemme saaneet sen samalla tavalla. Tuntui niin lohdulliselta lukea se avoinpussi juttusi. Monta hassunkurista tilannetta tämä p-pussi aiheuttaa. Pitää vaan osata nauraa.
Voimia meille kaikille. Ja näitä positiivisia uutisia on ilo lukea. Antaa lohtua muille, että taudista selvitään.
Selina
Selina | 9.11.2009 klo 19:48:25