Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Miten vointi hoitojen jälkeen
Minullakin on käynyt mielessäni, että pitäisi oikein paperille kirjoittaa näitä omia kokemuksia! Kun nyt joskus jaksaisin istua koneella pitempään kirjoittamassa niin, että ei päätä särkisi... Minulla loppui määräaikainen työsuhde ja siinä mielessä tilanteeni on niin akuutti. Minulla on lääkärin arvio siitä, että työkykyni on laskenut, mutta että kyllä minun vielä työelämässä pitäisi olla. Ja kyllä haluaisinkin. On vaan raskasta se kitkuttelu ja ainaiset poissaolot, kun ei pysty töihin. Sairastuin syöpään juuri, kun valmistuin näin "vanhalla iällä" (neljäkymmentä ja risat) uuteen ammattiin ja toteutin näin nuoruuteni haaveen. Syövän myötä kaikki meni taas uusiksi.Yritän pitää toivon kipinästä kiinni ja perhe kyllä pitää elämässä kiinni! Lapset ovat sen verta pieniä, että elämää riittää. Mutta tosiaan, kun kaikki ihmiset eivät ymmärrä, että vaikka syövästä sinänsä selviäisi, niin ei kuitenkaan aina enää olekaan se sama ihminen. Eikä se ole viitsimisestä kiinni. Mikä minä nyt olen, kun olen vain kotona? Vaikka itse olen nyt pohtinut ja tullut siihen tulokseen, että nyt sen mitä jaksan, niin yritän hoitaa tätä perhettä. Toivo elää, että tästä vielä kuntoudun pikku hiljaa.
- Miten vointi hoitojen jälkeentuulikki
- Re: Miten vointi hoitojen jälkeentuulikki