Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Lamictal epilepsiaan

Minulla trileptal on ensimmäinen lääke, mitä kokeiltiin ja "sopi/tyydyin" siihen eli olen myös syönyt sitä n. 2,5v nyt. Viimeisen puolen vuoden ajan minulla on tullut tosi rajuja huimaus kohtauksia(en pääse sängystä ylös useaan päivään ym), suola arvoni ovat aika matalat, väsymys. Väsymystä on ollut kyllä koko ajan. Aina aamupvällä ennen lääkkeen ottoa olen pirteä ja aikaansaava, lääk.oton jälkeen muutun flegmaattiseksi ja uneliaaksi.

Aloin itse kyseenalaistamaan lääkettä ja huimaus kohtaukset puolsi vielä tilannetta. Toivon, että uudella lääkityksellä elämänlaatu paranisi.

Näistä "uusista" epilääk. on tutkimusta aika vähän, mutta kokeilemalla on saatu hyviä tuloksia. Lamictalissa ja topimaksissa täytyy anoa kelalta erityiskorvattavuus, muuten kk/annokselle hintaa tulee yli 200e.
paris | 15.8.2007 klo 12:22:29