Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: myeloma

Heippa taasen...onko jollain hyvää keinoa päästä eroon henkisestä väsymyksestä. Muutama päivä mennyt tosi "pieleen". Kaikki asiat harmittavat, koko ajan itkettää ja mikään ei ole hyvin. Olen syönyt kohta 3 satsia revlimidiä ja sen lisäksi kaikki kortisonit, zometat jne vuoden alusta saakka ja on mennyt mielestäni kohtuullisen hyvin. Ilmeisesti nyt sitten alkaa käydä pinnan päälle. Olen totaalisen kyllästynyt tähän sairastamiseen ja jonkinlainen itsesääli yrittää pyrkiä pintaan vaikka kuinka järkeilisi asioita. Koska mikään ei auta kuitenkaan. Mietin jo että pitäisiköhän yrittää päästä johonkin keskustelemaan ammatti-ihmisen kanssa...onko muilla kokemuksia vastaavasta.Ulkona paistaa aurinko ja kevät on pitkällä ja minä vaan istun sisällä itsesäälin vallassa. Mikään ei huvita, mikään ei oikein tunnu miltään. Ehkäpä jotain masennuksen alkua mahdollisesti. Mutta kestettävä on ja etsittävä sitä iloa ja elämänhalua jostain. Toivon että tästä selvitään vielä.
Janeth | 2.5.2010 klo 13:33:36