Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Sytostaatit vihdoin alkuun 4.5.
Soikku, ei mitään hätää. En ehdi kovin usein lukemaan palstaa, kun olen vielä työssä ja joskus tuppaa päivät venymään.Mukaavaa, kun on saatu tällainen aktiivinen ketju aikaiseksi, ilmeisesti kaikki lymfooman ympärillä? Joskus täällä kuuluttelinkin, että olisi mukavaa löytää vertaisia jotka saavat samoja hoitoja tms. Kokemusten vaihto on silloin tosi mukavaa ja natoissa tai ainakin valaisevaa.
Olen PK-seudulta eli täkäläisissa sairaaloissa olen pyörinyt, milloin koepaloissa milloin hoidoissa, ainakin 5:ssä ei sairaalassa. Olen varmaan jo useampaa kertaan kertonut, että minun lymfoomastani on ollut vaikea löytää alatyyppiä ja siksi on otettu niin paljon koepaloja. Silloin tuntui, että vasta kun päääsin Lasse Teerenhovin vastaanotolle Syöpäklinikalle, niin asiat alkoivat selkiytyä. Hän oli todella asiantunteva lääkäri ja vielä erittäin ystävällinen potilaille. Hän valitettavasti menehtyi syksyllä 2005. Toinen "henkilääkärini" oli Pirkko Hormila, myös hematologi ja Teerenhovin opiskelukaveri erikoistumisajoilta. Hän taas jäi eläkkeelle keväällä 2008.
Tämän takia kyselin "hyvien" lääkärien perään.
Luulin jo tavanneeni HYKS:n alueen kaikki hemtologit, mutta nyt olikin seurantakäynnillä ihan uusi lääkäri, joka kuitenkin työskennelyt Syöpälklinikalla jo 20 vuotta!!
Nyt täytyy taas ruveta töihin.....
- Sytostaatit vihdoin alkuun 4.5. hilleviivi
- Re: Sytostaatit vihdoin alkuun 4.5. hilleviivi
- Re: Sytostaatit vihdoin alkuun 4.5. inkamari
- Re: Sytostaatit vihdoin alkuun 4.5. inkamari