Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Kipulääkkeet
Hei Vompatti ja kaikki muut tietty myös!Anteeksipyyntö kun en ole jaksanut kirjoitella, on vaan taas ollut kaikenlaista vaivantapaista.
En edes oikein muista, mihin asti olen tilannettani päivittänyt, mutta jos tulee päällekkäisyyksiä, niin ei voi mitään.
Käänteishyljintä voi oikein hyvin, mikä tietysti minun kannaltani on ikävää, koskapa se saa minut voimaan ei niin hyvin.Nuo suurehkot kortisoniannokset saivat aikaan paksusuolen puhkeamisen, joten avanteen kanssa nyt sitten elellään. Paksusuolen tähystyksen yhteydessä sitten löytyi jotain solumuutoksia, joita laserilla polttelivat pois. Seuranta sen asian tiimoilta nyt sitten puolen vuoden välein.
Viime viikon vietin neuron osastolla jonkun omalaatuisen vaivan takia, jota nyt selvitellään. Pää kallistuu oikealle, huimaa, silmiä "vetää" ikäänkuin pyörisivät päässä yms.
Ensi viikolla maksabiopsia hurjasti vaihtelevien maksa-arvojen takia, ALAT saattaa nousta viikossa 35:tä 600:n. Varmistetaan, että on käänteishyljintää eikä jotain ihan muuta. Tosin lääkäri oli sitä mieltä, että mitä tod.näk. juuri sitä hyljintää olisi. No, hyvä,että tutkivat.
Kurja kuulla, että miehellesikin tuli tuo luunekroosi, ja vielä noin moneen paikkaan Mulle eivät tee kuin hätäleikkauksia, kun kuulemma on yleiskunto niin huono, mutta hyvä, että miehellesi voidaan apua kirurgilta saada. Minkä kohdan meinaavat ensimmäisenä leikata?
Minä olin niin iloinen, kun hemoglobiini oli niin hyvä (137), vaan sitten sain kuulla, että minulla kuitenkin on raudanpuutteesta johtuva anemia. Enpä tuonkaan tiennyt olevan mahdollista. Tupakanpoltosta johtuu kuulemma tuo korkea hb. Hävettää...
Pyörätuolilla nykyään liikun, kun kortisoni on vienyt lihakset niin, että viittä minuuttia kauempaa ei jalat vaan jaksa kantaa.
Mutta tässäpä tätä rutinaa tällä kertaa tulikin ihan riittävästi, jos ei peräti liikaa. Eteenpäin kuitenkin mennään, ja niinkuin sinäkin totesit, ei mentäisi enää minnekään, jos siirtoa ei olisi tehty, joten kiitollisella mielellä täälläkin ollaan luovuttajan suuntaan.
Kaikkea hyvää sinulle, Vompatti, ja miehellesi myös. Voimia tuleville päiville, otetaan irti mitä saadaan, ja yritetään olla positiivisella mielellä niin paljon kuin ikinä mahdollista.
Myös muille palstalaisille kaikkea hyvää ja kauniita talvipäiviä.
Unelma
- Kipulääkkeetunelma
- Re: Kipulääkkeetjuttas
- Re: Kipulääkkeetzaziki
- Re: Kipulääkkeetvompatti
- Re: Kipulääkkeetunelma
- Re: Kipulääkkeetvompatti