Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Vinnkejä/neuvoja matkustamiseen
Minä olen myös matkustanut hoitojen aikana ilman mitään ongelmia. 50-kymppisiäni vietettiin Madeiralla, silloin oli päällä Caelyx-hoito. Silloin olisin halunnut lähteä kaukomatkalle, mutta lääkäri oli sitä mieltä että olisi turvallisempaa olla Euroopassa(tästä on tosin jo jokunen vuosi).Hycamtin hoitoon olen huomenna menossa ja maksa-arvotkin ovat koholla, mutta jollei lääkäri kiellä, niin parin viikon päästä olisi tarkoitus lentää kohti Budapestia. Kuten alkuperäisen viestin kirjoittajalla minullakin on nyt ohutsuoliavanne, siitä minäkin kuulisin mielelläni kokemuksia. Mutta eiköhän se matkustaminen suju avanteen kanssa siinä kuin ilmankin. Minulla on myös sellainen Finniclolta saatu kortti, jota voi tullissa näyttää, jotta ovat hienotunteisia mahdollisissa turvatarkastuksissa.
Elämää on elettävä tässä ja nyt ja itselläni on ainakin periaate, että annan hoitojen vaikuttaa elämääni niin vähän kuin mahdollista. Koskaanhan ei tiedä mitä huominen tuo tullessaan, mutta niin kauan kuin pystyn matkustelen ja pyrin elämään niin täysipainoisesti kuin mahdollista.
- Vinnkejä/neuvoja matkustamiseen sadetanssija
- Re: Vinnkejä/neuvoja matkustamiseen tuulia52
- Re: Vinnkejä/neuvoja matkustamiseen toiveikas
- Re: Vinnkejä/neuvoja matkustamiseen sadetanssija
- Re: Vinnkejä/neuvoja matkustamiseen Erjajulia
- Re: Vinnkejä/neuvoja matkustamiseen mies_1960
- Re: Vinnkejä/neuvoja matkustamiseen sadetanssija
- Re: Vinkkejä/neuvoja matkustamiseen toiveikas