Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Maksan leikkaus
Hei. Luin vasta nyt 24.8. tätä palstaa. Ei jotenkin viitti täällä näitä juttuja lueskella. Mieluummin elää sitä omaa juttuaan.Hyvin mulla on sytot menneet. Viime kuurista toissa perjantaina, joka oli toinen leikkauksen jälkeen, ei tullut kovinkaan pahaa oloa, johtuen ehkä etukäteen otetuista pah. vointilääkkeistä.
Ainahan se mulle tulee se paha olo, mutta se vaihtelee kuureittain.
Tukka on päässä vielä aika hyvin, vaikkakin aina kammatessa muutama hius lähtee. Voi olla että ei kokonaan edes lähdekään. Riippuu vähän hoitokertojen määrästä kai sekin.
Xeloda ei tee mulle onneks juuri mitään oireita, mitä nyt maha reistaa edes takas. On löysällä ja Imocurin jälkeen taas kovalla.
Ennen leikkaustahan minä sain keväällä 3 x syto kuurin ja sen jälkeen vielä pitkin kesää tukkaa lähti joka kampauksella jonkin verran. Seuraavan kuurin jälkeen, joka on ensi viikon perjantaina, otetaan sitten vertailukuvia, että onko kasvain reagoinut lääkkeisiin ja miten. Sen jälkeenkin on kuuri varattu 3 vk:n päähän, mutta katotaan nyt miten tämä etenee.
- Maksan leikkaustapzu
- Re: Maksan leikkausjaa mullako
- Re: Maksan leikkaustapzu