Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Välillä tuntuu että olen jo luovuttanut...
Kiva kun joku jaksoi vastata/kommentoida viestiäni. Se oli kai jokin epätoivoinen purkaus. Nyt jaksan taas paremmin, näin se vaihtelee.Nimimerkkinikin kai kertoo että olen "hevosihmisiä". Käyn ratsastus tunneilla ja minullakin oli vielä syksyllä suomenhevosruuna. Heppa lähti vihreämmille laitumille loppu syksystä, ikä alkoi jo ruunaa painaa ja oli kaikenlaisia kremppoja. Ratsatus on kyllä tärkeä asia minulle. Hyvä stressin purku keino ja erittäin hyvää liikuntaa. Minuthan leikattiin heinäkuun alussa ja ratsastuksen aloitin uudelleen syyskuun lopulla. Leikkausalueelle ratsastaminen on tehnyt todella hyvää. Aluksi kun oli tunnottomutta se toi taspainoa kehoon ja verikin alkoi paremmin kiertämään.
Voimia ja jaksamista sinulle, ensi syksylle toivon sinulle ihania ratsatushetkiä tammasi kanssa. :)
-Hevostyttö-
- Re: Välillä tuntuu että olen jo luovuttanut...Hevostyttö