Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Välillä tuntuu että olen jo luovuttanut...

Hei hevostyttö!
Kirjoituksesi kuulostaa niin tutulta. Itse elän luustoon levinneen rintasyövän kanssa ja tunteet ja psyyke menevät laidasta laitaan. Tänään tällä hetkellä mieli on parempi, toissapäivänä olin ihan maassa särkyjen takia. Tuokin on tuttua, että tuntuu, että läheiset ovat kurkkua myöten täynnä syöpää ja silloin vaistomaisesti yrittää säästää heitä tunteen purkauksilta. Tämä palsta on ollut tosi hyvä juttu. Tänne voi ja saa kirjoittaa niin hyvästä olosta kuin pahastakin ja kaikki lukijat ymmärtävät ja tukevat, kun elävät myös syövän kanssa.
Itse tsemppaan itseäni tekemällä jotain mieluista, silloin kun jaksan. Käsitöitä tai koirien kanssa puuhastelua. Minulle hevoset ja ratsastus ovat olleet tärkeä osa elämää. Tällä hetkellä ne ovat kiellettyjen asioitten listalla luun murtumisten ja nikamaluhistumisien takia. Se meinaa ottaa lujille mutta lääkäri lupaili, että kun hoidot ovat ohi ensi syksynä, voin taas ratsastaa ja saan hakea tammani kotiin. Toki pienet lapseni tuovat myös elämääni vauhtia.
Eli elä tätä hetkeä ja nauti juuri tästä päivästä, se kai meidän kaikkien ohjenuora on
Voimia sinulle ja kaikille muille
Julia
julia | 7.3.2007 klo 17:14:55