Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: KLL
Tosi inhottavaa että tämä idioottitauti on sinuun iskenyt. Tietojeni mukaan meitä n. 20-35v KLL:siä on viisi, joten harvinaistahan se näin nuorilla on. Siksi minusta on ollut niin valtavan vaikea saada mitään tietoa kun lääkärit ovat tottuneet hoitamaan kuusikymppisiä ukkoja joilla tauti on rauhallinen.Kantasolusiirrosta alettiin minullakin puhua aika pian diagnoosista, sen verran nopeasti arvot heittivät.. Minulla ei omaisluovuttajia ole ja en itse ole kovin innostunut mistään siirroista. Innostus puuttuu juuri noiden sanomiesi riskien ja tämän hetkisen olon (siis ettei liieemmin oireita) välisestä epäsuhdasta.
Olen saanut erilaisia sytostaatteja ja suhteellisen hyvin pärjännyt. Tarvitsen punasoluja, rautaa ja muuta sellaista jonkin verran, infektioita tulee helposti, mutta muuten elän tavallista elämää..
Miksi tätä nyt muuttamaan..