Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Sytostaatti hoitojen pelko

Olisiko kohtalon tovereita joille annetaan sytostaatti hoitoja?pahaaoloa,väsyttää,oksettaa.masentaa koko sairaus,kysyn vain itseltäni miksi minulle kävi näin ja miten jaksan perheen äitinä hoidot.Olisi kiva vaihdella tuntemuksia! Minulta leikattiin elokuussa kohtusyöpä sitten oli 5viikon jakso sädehoitoa joka vei kyllä voimat.En koko aikana pystyny syömään kunnolla,vatsa toimi liiankin hyvin ja pelko tulevasta tietysti väsytti,masentti kun tiesi sytostaatti hoidoilla vielä jatkettavan.Olen kaksi kertaa käynyt 3pvä jaksoissa sytostaatti hoidossa lääkkeenä Cisplatin ja Hycantin.Hoitokertojen tarkkaa anto kertaa ei tiedetä vielä.M itä lääkettä saatte pahoinvointiin?Miten itse jaksatte elää syövän kanssa?Kirjoitelkaa,tekisi hyvää piristävää keskustella.Voimia teille kaikille ja hyvää talven jatkoa.
sarka | 3.2.2010 klo 10:33:49