Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Syöpä on huonon immuniteetit takia villiintyneen sienen oire kun keho puolustautuu
jaahas...näemmä kukaan ei enää koskaan kuole syöpään kun noin mullistavia hoitoja on keksitty eikä kärsi...mai godEnsimmäinen kysymys kuuluu: sairastatko itse syöpää ja mitä hoitoja olet mahdollisesti saanut tähän kirottuun tautiin?
Täällä ihmiset taistelevat hengestään ja sinunkaltaisesi sepustukset ärsyttävät minua ainakin suunnattomasti. Nimenomaan tuo "syöpä voidaan parantaa helposti" hämmästyttää minua suunnattomasti!!!!Foliohattu päässäkö näitä asioita mietit?
Hra Manson
- Syöpä on huonon immuniteetit takia villiintyneen sienen oire kun keho puolustautuuSyövänVoiParantaaHelposti
- Re: Syöpä on huonon immuniteetit takia villiintyneen sienen oire kun keho puolustautuuhraManson
- Re: Syöpä on huonon immuniteetit takia villiintyneen sienen oire kun keho puolustautuuAuringonkukka 2