Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Takaisin ruotuun
Hei taas!Tosi paljon kiitoksia teille kaikille, jotka olette lohduttaneet ja tukeneet minua tämän(kin) asian kanssa.
Elämä alkaa taas pikkuhiljaa asettua uomilleen. Eipä tässä oikein muuta voi kuin suostua tilanteeseen. Leikkaushaava alkaa olla vähemmän kipeä, ja kyllä noiden avannepussien kanssakin alkaa oppia elämään.
Sattui tässä yhtenä päivänä aika hassu juttu. Olin juuri putsannut avanteen ja saanut uuden, puhtaan pussin paikalleen ja istahdin tyytyväisenä lepäämään. Saman tien vatsa päätti toimia, ja hetken kuluttua huomasin istuvani keskellä kakkakasaa. Olin unohtanut sulkea pussin alaosan,ja siitäpä sitten moinen seuraus. Jatkossa taatusti muistan tuon sulkuoperaation. Nyt jo naurattaa, mutta silloin kyllä tuli tippa linssiin.
Olen siis pikkuhiljaa alkanut hyväksyä/oppia paitsi syöpä- niin myös avannepotilaan osan. Täytyy vaan toivoa, että tämä avannevaihe olisi väliaikainen.
Ikävä kyllä tuota kortisonia on pakko edelleen syödä, vaan antaahan se sentään mahdollisuuden pysyä hengissä.
Mukavat jatkot kaikille, ja kiitokset vielä kerran tuesta. On niin hyvä, että tämä palsta on olemassa.
unelma
- Takaisin ruotuununelma
- Takaisin ruotuunSelina
- Re: Takaisin ruotuunjaa mullako
- Re: Takaisin ruotuunvompatti
- Re: Takaisin ruotuunnasuli
- Re: Takaisin ruotuunjaa mullako
- Re: Takaisin ruotuununelma
- Re: Takaisin ruotuunvompatti
- Re: Takaisin ruotuunvaapukka
- Re: Takaisin ruotuunJouko
- Unelma, mikä vointi?vompatti