Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Ei saa lohtua täältäkän

Shalom eli Jumalan Rauhaa ! Olen itse sairastanut erittäin vakavan kielisyövän, joka levisi imusolmukkeisiin kaulalle ja olkapäähän. Olin 1 v sairaana, 7 kk siitä sairaalahoidossa, 1 v syömättä suun kautta, 8 kk puhumatta. Minulle tuli etäpesäkkeet keuhkoihin yms. kaikkea muuta pientä "kivaa". Mutta minulla ei ollut mitään hätää. Elin päivän kerrallaan ( nopeampaan ei kai kukaan pysty), en huolehtinut huomisesta. Jokaisella päivällä on omat murheensa, joita silloin tällöin tietysti murehdin. Mutta en siis huomistapäivää.
Olin jo Jeesus uskossa ennen kuin sairastuin ja Rauha kesti pimeämpäänkin päivään saakka. Siinä minulla oli se turva, josta Jeesus sanoo, ettei maailma voi antaa Rauhaa, jonka minä teille annan.
Siunausta sinulle ja miehellesi. Lupaan rukoilla miehesi puolesta (en tarvitse nimeä).
syövästä parantunut | 9.7.2008 klo 15:36:27