Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Omaisen ajatuksia..

Hei,
Olosi tuntuu niin tutulta; päivät yritän itsekin hymyillä hyvinvointityössäni, illat ja aamut hetkittäin pelkkää itkua ja epätoivoa, syynä veljeni, 42v.(2v vanhempi minua) 2.7.2008 todettu pitkälle levinnyt sisäelinsyöpä. Eilen näin kuinka hän on kuihtunut; näin edessäni rakkaan,mutta taas erinäköisen ihmisen kuin ennen, syöpä on vienyt 3vko:ssa 10kg painosta, nyt yhteensä 25kg. Eilisen,hänen kotonaan olleen tapaamisen jälkeen,hän taas hakeutui sairaalaan kipujen,ja varmaan myös nesteen ja suolen tukoksen takia. Huoleni on tietenkin myös äitimme, joka on menettämässä jo toisen lapsensa, sekä isoäiti 90v,jonka mielestä olisi jo hänen vuoronsa..Itse teen suunnitelmia (mieheni kanssa) siihen suuntaan että olisimme lähempänä, eli juuri tänään olin haastattelussa uuteen työpaikkaan ja samoin mieheni on lähettänyt omat hakemuksensa.
Ulkopuoliseen apuun turvaudun itse asiassa juuri nyt kirjoittamalla, mutta siihen mitä tarkoittanet aion turvautua heti kun en jaksa tehdä työtäni kunnolla.Eli työterveyteen.
Voimia sinulle!
j69 | 13.9.2008 klo 02:40:07