Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Puolison syöpä
Minä ja lapseni huomasimme viime keväänä, että mieheni käyttäytyy oudosti, saa ihmeellisiä kohtauksia, ei pysy pystyssä jne. Kun yritin ehdottaa lääkäriin menoa, ilmoitti mieheni, ettei hänellä ole mitään vikaa eikä hän lähde mihinkään lääkäriin. Poikani saivat hänet sitten ikäänkuin "valkean valheen" avulla vietyä lääkärin tarkastukseen. Jo samalla reisulla sitten saatiin dg. aivokasvain.Nyt sitten on menossa vaihe, jossa ei ole enää mitään tehtävissä. Mieheni mielestä minussa on syy kaikkeen. Hän on sitä mieltä, että ellen minä olisi kertonut lääkärille hänen oireistään, ei hänellä olisi koko kasvainta. Hän oli sitä mieltä, että minun pitäisi tarkistaa oma pääni. Välillä hän oli jo muuttamassa muuallekin. Onneksi ei pystynyt siihen. Rakastan häntä ihan mahdottomasti, olen sen hänelle kertonutkin, mutta en saa mitään vastakaikua. Tekisin vaikka mitä häntä auttaakseni. Väittäisin, että puolison osa on kaikista kauhein. Välillä tuntuu siltä, että olisi helpompi olla itse sairaana, kun tukea toista, jos ei saa yhtään vastakaikua. Tämä on ollut todellinen "PELON VUOSI".
Ilmeisesti en ole kuitenkaan yksin. Jotkut muutkin ovat samassa veneessä. Yritetään jaksaa.
- Re: Puolison syöpäkaarina
- Re: Puolison syöpämikaja
- Re: Puolison syöpäpuutarhuri
- Re: Puolison syöpäxanthia