Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Puolison syöpä
Heippa! Olemme kaksi kuukautta sitten saaneet tiedon, että mieheni sairastaa P-V- tautia.Siis pahempaa kuin syöpä sillä mitään toivoa ei ole parantumisesta. Olen antanut miehelleni tilaa sekä aikaa miettiä asiaa. Iltaisin olen kysynyt miltä nyt tuntuu.Välillä olen saanut vastauksen , että tuntuu pahalta, välillä olan kolahduksen.Sairaalaankin olisin halunnut mennä kuulemaan tuloksia mutta minua ei haluttu mukaan. Tiedän, ettei kaikkia ole vieläkään kerrottu minulle. Olen itse aktiivisesti, mieheni tietämättä ottanut selkoa sairaudesta, joten taidan tietää enemmän kuin hän? Tiedän,että minulle on tulossa samat vastoinkäymiset kuin sinulle. Miten osisin kannustaa lohduttaa?Itse haen voimaa harrastuksista ja puutarhan hoidosta. Mieheni
tietää sen, joten kaikki kiukku ei ole aina suoraan minua kohdentavaa eikä loukkaavaa kun tietää mistä on kysymys
- Re: Puolison syöpäkaarina
- Re: Puolison syöpämikaja
- Re: Puolison syöpäpuutarhuri
- Re: Puolison syöpäxanthia