Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Äidin syöpä uusinut

Hoitojen pidennysväli ei ole matkasta kiinni, äitini asuu kaupungissa. Syynä on ilmeisesti se ettei tuo viikon välein annettu hoito tehonnut ja nyt annettavat lääkkeet ovat sen verran voimakkaampia että hän tarvitsee toipumisviikot.
Nyt en teidä tarkkaan koska en päässyt silloin mukaan kun niistä puhuttiin. Nyt hän halusi käydä hoidossa taas ihan itse taksilla. Olen kunnioittanut myös hänen päätöstään kulkea yksin kun en aina voinut olla pois töistä ja toisaalta hän kokee kulkemisen helppona ja itsenäisenä.
Nyt on meneillään taas hiljainen viikko hoidon jälkeen. Sen jälkeen voimme miettiä taas uutta kauppareissua. Hän on sellaisessa palvelutalossa isän kanssa jossa kaikki hoito ym. toimii todella hienosti, joten minun ei tarvitse olla heistä huolissan koko ajan. Pystyn siis olemaan itsekin lomalla ja nauttia näistä upeista kesäilmoista. Ainakin olen uinut nyt kahdenkin kesän edestä.
Kiitos sinulle kannustavista viesteistä. T Meikku
meikku | 3.7.2009 klo 11:45:52