Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Äidin syöpä uusinut

Äitini syöpä oli silloin toisessa rinnassa. Ei ollut levinnyt minnekään. Hän sai hoitoina sädehoitoa ei sytoja. Nyt pesäke on maksan luona.
Lääkkeet ovat Epirobicin tiputus kerran viikossa ja Faslodex pistos kerran kuussa.
Oli todella mieltä ylentävää nähdä omin silmin miten hyvin lääkäri otti iäkkään äitini vastaan. Hän mietti tosissaan mikä olisi sopiva lääkitys. Tuo pistos on kai tosi kallis. Siihenkin lääkäri määräsi niin että eka pistos annetaan syt.hoidon yhteydessä sädesairaalassa. Koska kestää aikansa saada uusi kelan-korvaus. Hän tarvitsee uuden B-lausunnon koska on niin kauan ollut terve.
Haaste on todella minulle sukkuloida näiden asioiden kanssa. tuntui "oudolta" istua siellä vastaanotossa ja odottaa lääkäriä. Minun tarkastukseni ovat siirtyneet keskussairaalan puolelle naistentautien osastolle.
Meillä on onneksi ollut aina ihan hyvät välit joten tukeminen onnistuu hyvin. Hänen mielestään olen vahva ihminen. Olen selvinnyt jo monesta asiasta hienosti. Joskus haluaisin olla kuitenkin vain heikko......... tällä hetkellä saan käydä työterveydessä psykologin juttusilla, koska työ meinasi uuvuttaa. Ei meinannut tuo ukkeli ensin uskoa ettei minua uuvuta tämä tauti vaan onneksi nyt entiset työkaverit. Nyt työstän sitä etten siirrä entisiä negatiivisiä asioita nykyisiin ihaniin työkavereihin.
tälläisten haasteiden keskellä täällä nautiskellaan Elämästä.
meikku | 22.1.2009 klo 15:15:33