Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: antakaa ohjeita ymmärtää sairasta
Olen kyllä hänelle selittänyt mitä tunnen. Olen lähes páivittäin lähettänyt mielestani kannustavia viestejä, mutta tulos on se että stressaan hänen mielestään liikaa¨ja että haluaa olla rauhassa.Ehkei minun olisi koskaan pitänyt lukea tälläisiä palstoja,joissa kerrotaan miten rankkoja hoidot ovat. He ovat vain huolestuttaneet minua lisää. minua pelottaa, että suuttuu minulle kokonaan, vaikka tarkoitukseni on olla tukena. Hán on mielestäni itsekäs, kun ei kerro minulle miten hoidot vaikuttavat ja mikä on syöván laji ja ennuste. Voihan se olla ettei halua huolestuttaa minua lisää. Mutta epätietoisuus huolestuttaaa vielä enemmän.Hän ei koskaan muutenkaan osaa avautua ongelmissaan. Aina haluaa kantaa itse kaikki murheet, tiedän että tämä on kova paikka hänelle, huomata että hänkin voi olla heikko ja sairas.- Re: antakaa ohjeita ymmärtää sairastasalome