Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: ruokatorvensyöpä

vastaan näin myöhään... mutta tiedän tunteesi/tunteenne. oma rakkaani kuoli siis 6.11-08.
tänään ollaan saatu hauta kauniiseen kuosiin. teimme perheen ja suvun myötävaikutuksella hyvää yhteistyötä. loppusyksystä kun mieheni kuoli, mitään muuta ei ollut kuin se lohduton synkkyys ja yksinäisyys... aivan kamalaa! mutta, nyt siitä on kulunut tietty aika, hautakivikin tuli vasta juhannuksen alla, sillä nämä tohinat vasta nyt.
mutta, olen edelleen pikkuhiljaa, aavistanut ne hirveät tuskat, jotka miehelläni oli. tiedän että hän sinnitteli perheensä vuoksi niinkin pitkään, kunnes meni. ajatellen meidän, siis vaimonsa,lastensa ja vanhempiensa tuskaa, mitä tämä koko sairaus aiheutti. viimeiseen asti hän salasi sen, ja kärsi luultavasti lopussa aivan hirvittäviä kipuja! en osaa edes sanoiksi pukea sitä, miten hän loppuhetket vietti... minä vaimona kyllä vierellä, koin kaiken, luultavasti salaten, vaikka tiesinkin!
nyt minulla on ihmeellinen, rauhallinen olo, koska tiedän, hän, ei kärsi vaan siellä jossain hommaa lempipuuhiaan, kalastelee, yms. toteuttaa omia mielihalujaan. jos asiat olisivat huonosti, ei kai hän tälläistä "mielenrauhaa" antaisi meille läheisilleen?
ja mieheni oli jos ei ihan ateisti, ei paljon siitäkään.... toivotan teille kaikille kanssa-ihmisille oikein paljon voimia!
Selinä | 9.7.2009 klo 21:49:04