Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Ainoan jäljellä olevan vanhemman taistelu syöpää vastaan.
Kiitos että jaksoit noinkin pitkän viestin kirjoittaa vastaukseksi ! Olen pahoillani puolestasi, mitä kaikkea olet kokenut, ja äitisi varsinkin... :/Läheisen menettäminen tuntuu kamalalta, vaikka siihen olisi kuinka valmistautunut ja se tieto on ollut jo pidempään tiedossa, sattuu se silti ihan käsittämättömästi. Tiedän tunteesi valitettavan hyvin. Oikeastaan ainoa neuvoni on, että ajattele äitisi pääsevän parempaan paikkaan, niinkuin hän pääseekin. Kivut ovat jo varmaan kauan jatkuneet, nyt hän pääsee niistä eroon. Minusta olen itsekäs kun ajattelen ettei isäni saisi kuolla, vaikka tiedän miten hän kärsii... Elämä vain tulee olemaan vaikeaa ilman häntä.
Minulla on hyvä tuki ympärilläni, paljon hyviä ystäviä ja sukulaisia, jotka tulee minua tukemaan ja on minua koko ajan auttanut. Toivon sinulle ja äidillesi kaikkea hyvää, yrittäkäähän pärjätä kaikesta huolimatta ! :)
- Re: Ainoan jäljellä olevan vanhemman taistelu syöpää vastaan.tulppaus