Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: äitini eka hoito meni yllättävän hyvin
Hei mh!Olen tosi iloinen, ettà voitte molemmat aika hyvin. Se auttaa jaksamaan eteenpàin.
Omalle àidillenikin on ollut tàrkeàà se tieto, mità olen tààltà lukenut. Se, ettà samoista oireista kàrsivàt monet muutkin ja usein pahat olot johtuvat sytoista. Minun mielestà ei kannata "kertoa tulevasta" àidillesi eli siità, ettà hoitojen edetessà ehkà kunto laskee, nauttikaa jokaisesta hyvàstà pàivàstà ja pirteàstà mielestà ja se mità tulevaisuus tuo tullessaan ei kukaan tiedà. Kaikki ihmiset reagoivat hoitoihin erilailla ja eri sytoilla on eri haittoja jne.
Omalla àidillàni markkeriarvoja seurataan ennen jokaista hoitoa, siinà suunta on ymmàrtààkseni tàrkeà. Itsekin niità tuijotan ja kun ne muutaman kerran ovatkin nousseet, on huoli ollut valtava ja mielikuvitus laukkaa, mutta sitten taas ne ovat làhteneet hyvin laskuun. àidilleni on vaihdettu sytoja jo 4 kertaa. Tàllà hetkellà hàn on sairaalassa oksentamisen vuoksi ja kunto on huono. Itsellà tietysti paha olla ja hirveà vihà tàtà tautia kohtaan.
Yritetààn pysyà itse pirteinà, kyllàhàn ne omat àidit tietàà, ettà olemme todella huolissamme heistà, mutta he kuitenkin tarvitsevat meità nyt tukijoina ja positiivisina tyttàrinà.
Paljon voimia sinulle ja àidillesi!
Hiljaa hyvà tulee ja varmasti tulee!
Làmmòllà,
tesoro
- Re: äitini eka hoito meni yllättävän hyvintesoro