Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Äidin väsymys pelottaa
Moikka ja Voimia sinulle!! Itse oli äitini omaishoitaja viimeiset kuukaudet. Minulla kaksi lasta poika täyttää 6 ja tyttö 3. Äitini sairastui maksasyöpään helmikuussa 2009 ja kuoli marraskuussa 2009. Äiti oli todella hyvässä kunnossa ei kipuja mutta harhoja tuli loppua kohden enemmän. Kahtena viimeisenä päivänä kivut yltyivät niin että äiti sai morfiinia. hoitoja kokeiltiin mutta haittavaikutuksia oli niin paljon että yhdessä päätimme lopettaa hoidot. Äitini asui myös yksin ja minä kävin lasten kanssa siellä muutaman kerran päivässä. Itse koin että omaishoitajaksi ryhtyminen oli hyväksi. Siinä samalla teki surutyötä ja sai itse olla äidin lähellä. Ja lapsille se oli tarkeää ja ehkä osaltaan helpotti käsittämään mamman poismenon kun näkivät että mamma uupui pikkuhiljaa. Tietysti jos äidillä olisi ollut kipuja kovin niin en olisi lapsia ottanut usein mukaan mutta meidän kohdalla tilanne oli hyvä ja lapset sai nähdä mammaa päivittäin. Ole äitisi kanssa mahdollisimman paljon ja kerro hänelle kuinka kovasti häntä rakastat!!- Äidilläni todettiin syöpäcrossandra
- Äidin väsymys pelottaacrossandra
- Re: Äidin väsymys pelottaaTulenliekki
- Re: Äidin väsymys pelottaaIskän tyttö
- Re: Äidin väsymys pelottaarentunruusu
- Re: Äidin väsymys pelottaasutinah
- Re: Äidilläni todettiin syöpäSirpukka65
- Kiitos teille tuestannecrossandra
- Re: Kiitos teille tuestannejaa mullako