Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Äitini liian nuori lähtemään- Miten jostain niin rakkaasta voi valmistautua luopumaan?
Moikka!Oli aivan pakko rekisteröityä tänne jotta saisin vastata tähän :) Tilanteesi kuulostaa pelottavan samanlaiselta kuin mulla. Myös minun äidillä (43v.) on syöpä, jota ei voida parantaa. Olen myös 19-vuotias ja mulla on 2 pikkusiskoakin. Olisi kiva jos voitais vaikka saada jotain apua toisistammekin, kun niinkuin sanoit lähipiirin tuesta huolimatta tuntuu tosiaan olevansa yksin tämän asian kanssa. Kaikki tuo mitä ajattelet tai miltä susta tuntuu kuulostaa ihan samalta kuin mulla. En pysty enkä halua edes ajatella elämää ilman äitiä, jos jo nyt tuntuu näin pahalta. No, mutta kerro jos vaikka haluisit jutella lisää... :)
- Re: Äitini liian nuori lähtemään- Miten jostain niin rakkaasta voi valmistautua luopumaan? sofiaa