Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: vatsasyöpä ja vaihtoehtoiset hoidot?

Terve!
Minun äiti sai vatsasyöpätuomion syyskuun 20 2005.Hän oli myös hakenut apua outojen vatsavaivojen takia kauan aikaaa ja sai suppoja ja kipupillereitä ja vaikka mitä.Kesäkuussa hän hakeutui taas lääkäriin ja valitti vatsavaivoja ja lääkäri ei taaskaan ottanu vakavasti mut äiti itse pyysi gastroskopiaa.Eli tähystystä.Lääkäri laittoi lähetteen menee ja
elokuussa äiti soitti sairaalaan ja kysyi et milloin pääsee tähystykseen ja sit selvis et lähetteessä luki et EI KIIRREELLINEN!!Nå sit hän pääsi tutkimuksiin ja selvis et vatsassa oli laajasti levinny vatsasyöpä!!!Ja TT-tutkimus vielä vahvisti asian.Tuli kuolemantuomio.Enää ei ollu mitään tehtävissä.Oi sitä järkyttävää surua kun laskeutui meidän omaisten yli.Ruvettiin epätoivoisina ettii vaihtoehtohoitoja ja kokeiltiin vaik mitä.Äiti kävi jopa viron maaseudulla olevalle henkiparantajalla mut mikään ei auttanu.Sain sit kuulla et ykskään ihminen ei oo ikinä selvinny "poppakonsteilla"vatsasyövästä.Nyt jälkeenpäin kun mietin niin turhaan paljon energiaa laitettiin vaihtoehtojen etsintään.Sit alkoi lohduton kamppailu saada askitesnesteletku laitettu äidille kun hän kärsi kovasti siit kun nestettä kerääntyi paljon vatsaan.Lopulta onnistui ja äiti oli helpottunu ja hän kuoli 20.11 2005.Eli hän eli 2 kuukautta todennan jälkeen!Hän kuoli kotona ja minä nukuin hänen vierellään viimeisen yön.Aamulla menin kotiin suihkuun ja isä jäi hoitaa hänet.Käännyin vielä makuuhuoneenovessa ja katsoin häntä ja hän viimeisillä viomilla vilkutti minulle ja hymyili.Sit hän kuoli 2h sen jälkeen.On ollu kauhea vuosi.Minun lapset suri mummoa kovasti ja minä ja mun veli ja mun isä.Suru muuttaa muotoaan pikkuhiljaa ja sen kans oppii kyl elää!Voimia teille kaikille jotka käytte juuri nyt läpi suruprosessia joko sairastavan ihmisen kanssa tai kuolleen ihmisen jälkeen.
kisu | 3.11.2006 klo 12:20:25