Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Äidillä peräsuolensyöpä, maailma romahtaa
Äitini sai diagnoosin muutama päivä sitten, ja nyt odotellaan pääsyä leikkaukseen. Olen jotenkin aivan romuna, kuten tuo nimimerkkikin kertoo, olen ainoa lapsi ja isää ei myöskään ole. Minulla on omia pieniä lapsia ja nyt tuntuu, että olen menettämässä ainoan todellisen turvan lähteeni koko maailmassa. Äitini äiti menehtyi alle 6 vuotta sitten myös syöpään ja hänen äitinsä kauan sitten myös syöpään. Kukaan ei ole meidän pienessä suvussa tästä taudista parantunut, joten siksikin mieliala on todella alhaalla.En tiedä mistä ammentaisin toivoa tai voimaa jaksaa, koska minun on pakko jaksaa omien lasteni vuoksi ja että jaksan tukea äitiäni alkavissa hoidoissa. Tämän kaiken osuminen joulunaikaan ei myöskään helpota yhtään. Mutta siitäkin on selvittävä lasten takia.
Tuntuu ihan hemmetin yksinäiseltä ja epävarmalta. En tiedä mitä pitäisi tehdä, että saisin itseni kasaan. Itkettää ja väsyttää vaan kokoajan, ei jaksa :-(
- Äidillä peräsuolensyöpä, maailma romahtaaAinoa lapsi30+
- Re: Äidillä peräsuolensyöpä, maailma romahtaaAinoa lapsi30+