Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Äidin syöpä
Hei! sama homma mulla, isän sairastuttua syöpään toukokuussa jäi gradun kirjottaminen kesken ja oon sairaslomalla töistä. Eka stressaannuin siitäkin että jäi kaikki omat jutut ihan täysin kesken,tuntui siltä että oma elämä katosi ihan täysin. Omaa oloani on vähän helpottanut se että olen ollut koko sairauden ajan isän tukena.Olen ollut mukana lääkärinvastaanotoilla, tutkimuksissa ja hoidoissa. Oloa helpottaa ainakin vähän se että tiedän tasan tarkkaan kaikki isän terveydentilasta, hoidoista, lääkkeistä jne, joka onkologilla käynnistä olen tahtonut lausunnot, labratulokset jne. Ei pelota ihan yhtä paljoa kun tietää että on täysin tilanteen tasalla, vaikka tietääkin että tilanne on aika toivoton. Ahdistaa ja itkettää silti, en pysty oiken ajattelemaan mitään muuta ja on tosi vaikeaa ajatella omia juttuja,koulua, töitä ja muuta. Aika kuluu lähinnä netissä, tilailen kirjoja syövästa ja luen kaiken minkä käsiini saan eri hoitomuodoista ja vaihtoehtoisista hoidoista, tuntuu ainakin hetken paremmalta kun tietää että ainakin yrittää tehdä jotakin tilanteen parantamiseksi. Välillä ihmettelen että miten sitä jaksaa ja kuinka tästä selviän..mutta pakkohan se on, eihän tässä vaihtoehtojakaan ole.- Äidin syöpäHeidi82
- Re: Äidin syöpäshokki
- Re: Äidin syöpämaja
- Re: Äidin syöpäHeidi82
- Re: Äidin syöpätyttönen