Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Menetin miehen mutten kuolemalle
Hei!Kiitos vastauksista...rankkaa on ollu ja jatkuvasti kysymys miksi? miksi? miksi näin...Kyllä mut jättää saa mutta se tapa ,salailut ja kaksoiselämä ja kylmyys mun tunteita kohtaan teki tyhjäksi kaiken sen mitä meillä oli.. sydämmeen jäi kyllä arpi ja luottamuspula vaivaa miehiä kohtaan. Eli taas syyttömät joutunevat kärsimään.Mutta en itke enää...jopa nauran ja ajattelen ett niin makaa kuin petaa(siis hän...)
Tiedän jotain exästä mutta pikkuhiljaa olen irtautunut "yhteisistä" ihmisistä, en halua kuulla mitä hänelle/heille kuuluu (niin nuorikko synnytti lapsen 2kk mun muuton jälkeen).
Sen verran opetukseksi syöpäsairaan puolisoille voisin neuvoa että ei kaikki mene "sairauden piikkiin" ja pitäkää kynsin hampain kiinni omista ystävistä/harrastuksista myös silloin kun puolisonne tarvitsee teitä paljon koska koskaan ei voi tietää...Valitettavasti.
Hyvää kesää kaikille ja olen saanut jo pieniä "onnenpisaroitakin" elämääni...kyllä tämä tästä,pienin askelin.
- Menetin miehen mutten kuolemallerakkausvoittaa(ko)
- Re: Menetin miehen mutten kuolemallerakkausvoittaa(ko)