Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Miehellä kivessyöpä
Itse sairaustuin parantumattomaan syöpään viime kesänä. Koulussa lapset oireilivat ja terveydenhoitaja otti yhteyttä minuun. Kerroin tilanteeni ja annoin luvan kertoa luokanopettajille. Lapset ovat lisäksi käyneet kuraattorilla muutaman kerran ja koko perhe olemme käyneet perheneuvolassa eli apua kyllä saa, kunhan muistaa itsekin olla aktiivinen. Itse kävin sairaustuttuani oman terveysaseman psykiatrisen sairaanhoitajan kanssa juttelemassa ja olen käynyt myös Syöpäklinikalla sekä sosiaalityöntekijän että psykologin juttusilla. Huoli lapsista on kovempi kuin itsestäni. Itse voin kuitenkin kaikesta huolimatta hyvin ja pidän koossa perhettä. Miehelle sairaustumiseni ollut vaikea asia. Muistan alkuvaiheen olleen shokki, mutta kaikkeen turtuu ja sopeutuu. Itse otin mielialalääkityksen käyttöön, on kuulemma hyvinkin yleistä, jotta ei vaipuisi aivan itsesääliin. Toivotan Sinulle jaksamista, miehellesi ennenkaikkea ja lapsillesi ajatuksia muualle. Meillä ainakin vietetään mahdollisimman normaalia kotiarkea.- Miehellä kivessyöpäRiituska
- Re: Miehellä kivessyöpäRiituska
- Re: Miehellä kivessyöpäsuvi06
- Re: Miehellä kivessyöpäRiituska
- Re: Miehellä kivessyöpäNoora