Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Isällä keuhkosyöpä -mitä tulossa?
Minun äidilläni (65v) todettiin keuhkosyöpä viime syksynä, elokuussa. Vaikka äiti oli vielä kesällä hyvässä kunnossa, kunto romahti todella nopeasti. Välillä äiti oli niin huonossa kunnossa, ettei jaksanut juuri sängystä nousta. Puhuminenkin hengästytti. Äitini on saanut nyt noin puoli vuotta sytostaattihoitoa. Nyt olisi tarkoitus katsoa tietokonetomografialla onko syöpä levinnyt. Itse kasvain oli jo löytyessään suuri (n. 10cm), mutta on pienentynyt jonkin verran hoitojen ansiosta ja äidillä on ollut parempi olo. Hän ei ole tarvinnut vähään aikaan lisähappeakaan. Veriyskökset kuuluvat ilmeisesti keehkosyövän taudinkuvaan, minun äidilläni niitä ei vielä ole. Luojan kiitos.Aina voi toivoa parasta, vaikka keuhkosyövän ennuste onkin aika synkkä. Itse olin varma, että menetän äitini noin muutaman kuukauden kuluessa diagnoosista, mutta hän sinnittelee edelleen. Saan itse vauvan huhtikuussa ja toivon kovasti, että äiti näkee pikkuisen.
Voimia sinulle kovasti!
- Isällä keuhkosyöpä -mitä tulossa?Yrttimari
- Re: Isällä keuhkosyöpä -mitä tulossa?peltirumpu
- Re: Isällä keuhkosyöpä -mitä tulossa?tyttönen