Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Miten jaksan yksin....

Tuleeko muilla jaksamattomuus jälkikäteen? Minulla näyttää tulevan. Leikkauksestani on kuusi viikkoa, ja olen juuri aloittanut työt. Kaiken pitäisi olla ok siihen asti kunnes hoidot mahdollisine sivuvaikutuksineen alkavat.

Kun tilanne oli akuutti, ystävät ja läheiset antoivat paljon aikaa ja huomiota. Nyt, kun tilanne on "normalisoitunut", ollaan palattu normaaliin päiväjärjestykseen. Pääni sisältä tilanne ei ole kuitenkaan mihinkään normalisoitunut.

Tavallisesti tarvitsisin enemmän omaa rauhaa ja yksinäisyyttä, kuin mihin on mahdollisuutta, mutta nyt en pystyisi olemaan hetkeäkään ilman jotain toimintaa. Jos toimintaa ei ole, tulee heti tunne, että olen niin *--n YKSIN. Silloin tulee myös olo, että en jaksa enkä välitä, eikä varmaan kukaan muukaan välitä.

Eli vika ei ole läheisissä, vaan minun päässäni. En tiedä pitäisikö tästä asiasta puhua puhumasta päästyään vai olla puhumatta, kumpi helpottaisi enemmän.

Tigerlily | 5.5.2007 klo 10:07:11