Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Itsekkäistä itsekkäin vuodatus
Hei kun luin sinun vuodatuksesi olisin voinut olla itse sen kirjoittaja.Mieheni on sairastanut nyt 6 vuotta ja vasta jouluviikolla sai diagnoosin krooninen lymfaattinen leukemia . Hän on itse pyytänyt tutkimaan kaulansa lääkärissä moneen kertaan kaulassa olleiden pattien vuoksi yksityis lääkärin kautta onnistui ja syöpä löytyi kaulasta ja ympäri kroppaa oli laajentuneita imusolmukkeita ja myöhemmin selvisi että niitä näkyi jo 2008 toukokuussa ja kovista kivuista vain sanottiin että vika on päässä ja laita kylkeen orudis geeliä no kaikki tuo on varmaan vienyt uskon lääkäreihin ja mieheni uskon paranemiseensolumyrkyt aloitettiin tammikuussa ja maaliskuussa juuri kun olisi ollut 3hoitokerta tuli aivoinfarkti ja puhe meni nyt siitä on selvitty ja hoidot jatkuu mutta mitään ennustetta ei oikein ole ja mieheni ei usko mihinkään . Minä koitan huutaa meidän kummankin puolesta ja uskoa paranemiseen olemme olleet naimisissa 30 vuotta ja mieheni on 51 ja minä 49v lapsia on 3 jo aikuisia kyllä tuo sairaus invalidisoi koko perheen ja joka paikasta sanotaan että minun pitää jaksaa tukea vaan kuka tukisi minua .Aina sanotaan että se mikä ei tapa se vahvistaa vaan kuinka vahva täytyy olla.Jaksamista sulle ja yritetään elää tätä hetkeä ja ottaa siitä kaikki irti.- Itsekkäistä itsekkäin vuodatusTiltukka
- Re: Itsekkäistä itsekkäin vuodatushilleviivi
- Re: Itsekkäistä itsekkäin vuodatushilleviivi
- Re: Itsekkäistä itsekkäin vuodatusvahakai