Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Äidillä syöpä!!!
Mun äidillä todettu keuhkosyöpä, joka tietenkin sattuu olemaan agressiivisesti leviävää tyyppiä.solusalpaajaa annetaan ainoastaan siksi, että saatas pidettyä hengitys mahd.hyvänä.Tällä hetkellä äiti takaisin sairaalassa koska hoidosta ei hyötyä ja taas kokeillaan jotain muuta.nyt menee vaan morphin nestemmäisenä.Mun äiti vasta 52-vuotias.Kiinnostas tietää miten muut jaksaneet omaistensa tilaa?mä olen vielä töissä, tosin tuntuu että kohta on pakko jäädä sairaslomalle.Yritän olla äidin kans mahd.paljon vaikka kotona omat pienet lapset mutta onneks niillä on isä hoitamassa.musta tuntuu et äite ei ole viä hyväksynyt omaa tilaansa eikä halua siitä keskustella,mutta hän ei puhu kyllä mistään muustakaan on niin sanotusti hiljentynyt,mutta oon sit vaan istuskellut vieressä,mutta pitäsköhän mun kenties tehä jotakin???- Äidillä syöpä!!!johku
- Re: Äidillä syöpä!!!Sahrami
- Re: Äidillä syöpä!!!Manssi