Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lapsellani on syöpä

Re: Uusiutumisen pelko

Tuntu niin pahalta lukea mamma-77 ja kyynel66 viestit. Itse en ole joutunut kokomaan onneksi lapseni kuolemaa mut kyllä se kävi monta kertaa mielessä silloin kun tyttäreni sairastu. Mutta läheltä olen nähnyt mitä se on sillä ystäväni poika kuoli viime syksynä ja olin tukena sen jälkeen monessa asiassa ja yritin pitää itseni koossa ja järjestää hänen kanssa hautajaiset yms.Minä olen kanssa joutunut käymään alusta asti psykiatrialla juttelemassa koska on niin vaikee puhua läheisten kanssa kaikista asioista mikä liittyy tähän syövän pelkoon.Meillä on ens viikon torstaina mangeettikuvaus ja itse olen ollut jo monta viikkoa ihan hermona vaikka tyttö vaikuttaa terveeltä mut eihän sitä koskaan tiedä. Olette ajatuksissani ja edelleen toivon ettei kasvain ole uusiutunut. Et muuten varmaan ole ainoo joka pelkää tätä terveenä olemista vaan kyllä se varmaan kummittelee mielessä koko iän ja ainakin silloin kun on jotain sen tapaisia oireita. Lähetän sinulle täältä sylintäydeltä VOIMIA.
juuliska | 13.3.2006 klo 20:13:55