Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lapsellani on syöpä

Re: Hei Pinja enkelin aiti <3

Hei Marju!
Meillä on ollut raskasta aikaa tämä kesä ja syksy. On aikaa vierähtänyt kun olen käynyt viimeksi näillä sivuilla.
Aloitimme mieheni kanssa lääkityksen kumpainenkin elokuulla. Itse en sanut enää nukutuksi ja väsymys ja masennus aikoi ottaa vallan. Palasin töihin syyskuun lopulla. Olen myös päiväkodissa 3-5 vuotiaiden lasten kanssa.
Kyllä tämä elämä on kuin vuoristorataa.Tällä hetkellä tuntuu taas että olemme elämässä lujemmin kiinni.Olemme jaksaneet käydä töissä ja koti askareet on tullut hoidetuksi. Vanhin poikamme sanoikin tässä yksi päivä että alat oleen oma itsesi. Tiedän, että saan olla monesta asiasta onnellinen ja kiitollinen.Meillä on kaksi tervettä lasta. Minulla on rakastava aviopuoliso, jonka kanssa yhdessä voin itkeä ja nauraa.
Silti väliin tuntuu niin musertavalta ja ikävä on kova?!
Varmasti tämän tunteen tiedät sinäkin niinkuin moni muukin joka näitä sivuja lukee.
Tiedän että en ole yksin.
Minua on lohduttanut runo (olikohan se nyt voimapaikan sivuilla)
Jäljet hiekassa. Runo kertoo kuinka ihminen ihmettelee kun hiekassa on yhdet jäljet vaikka jumala on luvannut kulkea rinnalla. Jumala kertoo kuinka hän siinä kohdassa on kantanut kun on ollut vaikeaa ja siksi vain yhdet jäljet.
Toivon teille voimia jaksaa tämä pimeä ja märkä syksy.
Ehkäpä piankin saamme nähdä taivaalla tuikkivan oman pienen tähtösemme.
Pimeässä yössä lyhdyssä palaa univalo,joka lohduttaa meitä vanhempia.
Näin kuljemme pienin askelin....
Lämpöisin terveisin Liisa äiti

Äiti | 26.10.2006 klo 21:09:39