Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lapsellani on syöpä
Re: Hei Pinja enkelin aiti <3
Hei Liisa <3Kuinka jakselet?
Minulla haikeaa...niin ikävä Pinskua.Mieli maassa tuon sateen kera yhdessä.Ajattelen,kuin taivaskin itkee.
Töissä olen nyt ollut sieltä puolivälistä elokuuta ja jaksanut suht hyvin.
Sairastellut olen jotain,jota vielä tutkitaan.Oireena kovat kivut puolivälissä kuukautiskiertoa ja crp nousee reilusti,joten kahdesti olen sairaalaan tippaan joutunut.Hevoskuuri antibiootteja sitten sen päälle.
Tähystysaika joulukuussa,siihen asti katsellaan.Toivon,että olisi niinkuin lääkärit arvelivat-vain munasarjatulehdus ja sen uusiminen seuraavassa kuussa.Tämä kuukausi näyttää,miten nyt käy.
Luulinkin ensiksi,että kivut ovat suruani,nyt kun olen päiväkodissa ja hoitelen samanikäsiä pikkuisia-tyttöjäkin,kuin Pinjani kuollessaan.Lääkäri totesi,että kaikkea ei voi surun piikkiin laittaa,vaan nyt on tutkittava,mikä tulehdusarvot nostaa ja kivun aiheuttaa.
Odotan aurinkoa ja pikkupakkasia.Hyvä kai se on luonnolle nyt tuo sade,mutta äärimäisyyksiä on ilmassa kirjaimellisesti tänä vuonna :)... Ensin hellettä piisas ja nyt sitten tätä veden tuloa riittää...Mieli odottais kirkkaita ja kuulaita syyspäiviä.Tähtiä taivaalle loistamaan!
Oman Pinskuni tähteä en ole aikoihin saanut katsella...
Toivon sinulle sydämen ja kätten voimaa päiviisi <3
Siunaavin ajatuksin sinua tänään ajatellen <3
Marju ~ Pinjaenkelin äiti
- Re: Hei Pinja enkelin aiti <3pinjaenkeli