Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lapsellani on syöpä
Re: AML ja kromosomimuutokset
Hei Marju,kyllä tosiaan meidän pienimmäinen on nyt hyvässä kunnossa ja hoidot on jo loppusuoralla. Vielä on edessä viimeinen Mylotarg-hoito reilun viikon päästä. AML on diagnosoitu juhannuksen aikoihin ja vaikka se silloin tuntui maailmanlopulta, niin meillä on kaikki mennyt toistaiseksi tosi hyvin. Ei ole ollut infektioita kuin yksi heti alussa ja olemme saaneet olla kotona kaikki sytohoitjen väliajat.
Olen lukenut teidän tarinanne monta kertaa sekä täältä, että Kymen Sanomista samoihin aikoihin kuin meidän poika alkoi sairastella. Hänellä oli seitsemän päivän kuumejaksoja koko viime kevään, mutta aina lääkärissä otettiin vaan tulehdusarvoa ja kun se ei ollut koholla, niin poika sairasti vaan flunssaa. Melkein viime hetkellä sitten selvisi, että hemoglobiini oli vain karvan yli 30 ja sitten ambulanssilla Helsinkiin. Hyvähän se nyt on tietysti jälkikäteen olla viisas, mutta olisi pitänyt vaan kuunnella omaa tuntemustaan ja kysellä tarkempia tutkimuksia. Sitä oli vaan niin tyytyväinen aina kun joku viisaampi sanoi taudin olevan vaaratonta lajia. No, ei ollut. Onneksi päästiin kuitenkin hyvään hoitoon ja hoidot on tehonneet. Kop, kop... Ja tosi monella kuuluu olleen samanlainen lähtötilanne, että ei kai näitä ole helppo löytää kaikkien tautien joukosta.
Olen ollut ymmärtävinäni, että tämä (p22:Q23) on vaarallinen kaikissa muissa translokaatioissa, mutta vähemmän vaarallinen juuri tässä 9:11 parissa.
Kiitos että vastasit ja itse asiassa tunnemme siviilissäkin, tai ainakin minä muistan sinut. En nyt viitsi tänne ihan nimiä laittaa, mutta ehkä muistat meidät jos kerron, että meillä on suunnilleen samanikäiset esikoiset ja tunnen sinun appivanhempasi mieheni kautta. Joskus 18 vuotta sitten on siellä molemmat istuttu lettuja syömässä. Sehän oli ihan äsken...
Terveisin
Dino
- Re: AML ja kromosomimuutoksetpinjaenkeli
- Re: AML ja kromosomimuutoksetDino
- Re: AML ja kromosomimuutoksetpinjaenkeli
- Re: Lämpimät ajatuksemme ovat luonannepinjaenkeli