Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: Psa mittaus
Hei Toipilas!Kävit siis mittauttamassa työterveyslääkärissä tuon <0,2 arvon? Minullahan kontrolli lähenee ja toivon tottakai että arvo olisi vaikkapa alle sen 0,5:n!!
Mikäli minä olen ymmärtänyt niin psa arvon tulee nousta muistaakseni yli kahden ennenkuin aletaan mitään hormooneja sunmuita myrkkyjä annostelemaan?ja sekin on yksilöllistä mutta mutta...keskustelitko työterveyslääkärin kanssa ko arvosta?tuolla yananow.net ryhmässä on hyvin mielenkiintoisia asioita miesten itsensä kirjoittamina mm Alan Charlton jolla todettiin 2003 syöpä psan ollessa 2100 ja hormooneja on lykätty ja psa on yli tuhannen mutta mies vain toteaa että punaviini maistuu eikä tunnu hätää olevan!!!hällä oli vielä geason muistaakseni 9.
Kyllä kädet meinaa hiota kun ajattelenkin kontrollia kun mullahan syöpä oli päässyt kapselin läpi minkä takia minulle ne sädehoidot annettiin. Voimia kaikille!ja huhhahhei viini maistuu aina väillä mullekin:)
- Psa mittaushraManson
- Re: Psa mittaushraManson
- Re: Psa mittausjoku
- Re: Psa mittausRepa
- Re: Psa mittaussaku
- Re: Psa mittausToipilas
- Re: Psa mittaushraManson
- Re: Psa mittausToipilas
- Re: Psa mittauselämäon
- Re: Psa mittauspinewood
- Re: Psa mittausRexi
- Re: Psa mittauspunajuuri