Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Olin ennen kahden tien kulkija, eli kävin kirkossa ja join kaljaa poltin piippua ja tupakoita. En uskaltanut silloin lausua edes Jeesuksen nimeä ääneen. Lääkärithän leikkaa, mutta he eivät voi parantaa.
Minultahan etäpesäkkeet lähti rukoilemalla ja siitä kiitän Jeesusta(ni). Jumalan on Kaikkivalta ja Hänen tahtonsa mukaan me paranemme tai kuolemme. Sanotaan , että ihminen joka paranee vakavasta taudista, että hänellä on vielä tekemistä. Olen saanut Armon Jumalalta parantua ja todistaa Hänen voimastaan. Kyllä sairaalahlökunta on kiitoksensa saaneet, eivät he voi niihin jatkuviin kiitoksiin nojata, koska potilasvirta on niin iso.
Minultahan etäpesäkkeet lähti rukoilemalla ja siitä kiitän Jeesusta(ni). Jumalan on Kaikkivalta ja Hänen tahtonsa mukaan me paranemme tai kuolemme. Sanotaan , että ihminen joka paranee vakavasta taudista, että hänellä on vielä tekemistä. Olen saanut Armon Jumalalta parantua ja todistaa Hänen voimastaan. Kyllä sairaalahlökunta on kiitoksensa saaneet, eivät he voi niihin jatkuviin kiitoksiin nojata, koska potilasvirta on niin iso.
- Tv7 syövästä parantunut
- Miksi sairastuit?C61...
- Ei otsikkoasyövästä parantunut
- Isä kurittaa lastaansyövästä parantunut
- Ei otsikkoa