Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Peräsuolen syöpä

Hei Keeko ja mut asianosaiset,

Minun ymmärtääkseni väliaikainen avanne voidaan sulkea vasta sytostaattihoidon päätyttyä.Näin ainakin minulle kerrottiin.
Minun leikkaus oli 1.2.07 ja sytostaatit loppuu elokuun lopussa ja mikäli olen ko hoidon jälkeen hyvässä kunnossa niin avanne voidaan sulkea jo syyskuussa.Vaikka sitä leikkausta tavallaan odotankin niin hiukan pelottaa se uudelleen alkava vessarumba,joka kuulemani mukaan voi olla luokkaa 20 krt/vrk ja öisinkin.Eli saattaa alkaa väliaikainen vaippakausikin...
No, mutta se on sen ajan murhe.Nyt nautin tästä avanteen tuomasta vessavapaudesta.Aloitin työt toukokuun alussa ja mikäli voimat sallii niin olen töissä kesän.Lomani on elokuussa ja meinaan tehdä ulkomaanreissunkin vielä ennen seuraavaa leikkausta sillä sen jälkeen on varmaan tilanne se, että jos jonnekin menen niin ensin on varmistettava, että vessa on jossain tosi lähellä.
Hyviä vointeja kaikille asianosaisille,
toivoo Vapaa Pudotus

vapaa pudotus | 7.5.2007 klo 19:41:09