Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

ei voi olla totta

Niin tänäänkävimme mieheni kanssa siellä vatsan alueen ct:ssä ja kun saimme kansion mukaan niin sanoin miehelleni että,nyt istutaan ja luetaan mitä lääkäri on sanellut perjantaina tehdystä skopiasta?niinhän siellä sanottiin siitä pollukasta näin,polyyppityyppinen näyttäisi olevan jkv malinginen joten sitä itteeään se taitaa olla?12.4 vasta soittoaika ja silloin saamme lopulliset vastaukset,tiedän sen kyllä et lääkärit näkevät skoopin kautta melko varmasti onko pahan vai hyvänlaatuisesta kyse.Just aamulla mieheni itse sanoi että,se on levinnyt vatsaan ja minä vaan sanoin ettei pidä vielä sitä miettiä vaikka itsellänikin oli ihan samat ajatukset.Minusta tuntuu nyt siltä etten jaksa nyt enää miettiä mitään,en vain tahdo pysyä enää tässä kyydissä mukana,9kk on vain kulunut kun mieheni sairastui ja nyt ollaan jo tässä tilanteessa.Anteeksi nyt on pakko lopettaa huomenna sitten enempi olkaa te muut minua reippaampia jookos?Kaiku kirjoitan sulle jossain vaiheessa.
peltirumpu | 19.3.2007 klo 18:24:30